Video Aspect Ratio: 4:1

Agressietraining
voor de zorg
die echt werkt

licht, kort, effectief

700+

trainingen in de zorg

20.800+

tevreden deelnemers

100+

individuele trajecten

Agressie-incidenten
nemen af

Omdat de je meer ontspannen in het werk staat en je dus anders reageert,  neemt het aantal incidenten vaak af.

De incidenten duren korter

Omdat het accent altijd ligt op optijd grenzen stellen en de-escaleren, duren de incidenten vaak korter.

De zorgrelatie
herstelt sneller

Omdat je meer en makkelijker in contact blijft en minder (ver)oordelend bent, wordt de zorgrelatie weer snel hersteld.

De zorgverlener werkt met meer plezier

Omdat je minder angstig bent voor agressie-incidenten  en je weet wat je doen en laten kunt, werk je met meer plezier.

Stress in het werk neemt af 

Omdat je beter communiceert, bewuster bent van hoe zaken werken, neemt de stress, ook als het niet om agressie gaat, af.

Het ziekteverzuim neemt af

Omdat het aantal én de heftigheid van incidenten afneemt, neemt het ziekteverzuim ook af.

Communicatie in het team verbetert

Omdat veel te maken heeft met goed communiceren, verbetert vaak ook de communicatie in het team.

Direct merkbaar dat het werkt

Omdat je direct merkt dat het werkt, zijn de succesbelevingen versterkend en gebruikt je steeds meer technieken.

Grenzen stellen gaat steeds makkelijker

Omdat je bewuster bent wanneer je iemand over je grens laat gaan, stel je ook steeds makkelijker een grens.

Pieter Pieters; eigenaar EHBA

Je houdt van trainingen waar je energie van krijgt, die zeer praktijk gericht zijn, waarin het tempo hoog ligt, waarin humor een belangrijke plaats inneemt en waarna je altijd naar huis gaat met bruikbare tools. Dat is waarom je kiest voor trainingen van Pieter Pieters.

Pieter is een zeer ervaren trainer die expert is in trainingen omgaan met agressie en kent "de zorg" van binnen en van buiten.
Kennmerkend is de grote betrokkenheid op de organisatie, waardoor er flexibel meedacht en bewogen wordt.

Wat uitspraken van klanten

Vandaag de cursus Agressie gehad in Zuyder Waert in Heerhugowaard.

Echt een top cursus wat ik zeker in de praktijk kan gebruiken.

Deelnemer; Magentazorg

Inspirerend persoon en de trainingen zijn een feestje!

Peter Mol

Directeur Gedragspunt

Peter Mol; Gedragspunt

Wat een leuke les…wat ik er prachtig aan vindt is dat er geen agressie is, je kan jezelf beschermen en je doet de ander ook geen pijn,

Deelneemster; Azora

Belangrijkste punten van de training

Kort, licht en effectief

De basistraining duurt 3 uur. Tijdens de training komen alle belangrijke technieken aan bod. Omdat de training kort is, kost het relatief weinig uren en iedereen is weer "bij". Tevens wordt tijdens de training goed zichtbaar of er meer nodig is.
EHBA gaat er vanuit dat je pas zwaarder traint als het nodig is.

Met nieuwe energie

Deelnemers aan de trainingen gaan bijna altijd met hernieuwde energie met agressie-incidenten aan de slag.

Dit is op zich al een inteventie waardoor incidenten afnemen. Als het in de praktijk dan ook nog blijkt te werken, nemen de succeservaringen toe en de stress af.

Zeer ervaren

De ervaren trainers van EHBA weten vrijwel alles over agressie. Belangrijker echter nog is dat ze altijd zelf op de werkvloer met agressie te maken hebben gehad en dus deelnemers begrijpen als het gaat om de ingewikkeldheid van sommige situaties. Dit voel je.

30 dagen 100% geld terug garantie

Voor alle trainingen van EHBA geldt een niet-goed-geld-terug-garantie.

Schrijf je individueel in voor een training en ben je niet tevreden na afloop dan kun je binnen een maand je geld terugvragen.

Bij teamtrainingen geldt dat als meer dan de helft van de deelnemersgroep ontevreden is, het geld binnen een maand teruggevraagd kan worden.

€ 685,-

Basistraining 

  • Kort, licht en effectief
  • max. 16 personen per training
  • niet-goed-geld-terug-garantie
  • Overtuigd? Vraag vandaag nog aan!

    Wat klanten nog meer zeggen

    Aan de hand van beeldmateriaal kon goed inzichtelijk gemaakt worden waar bij de cliënt telkens het verschil zichtbaar was tussen "herrie" en echte agressie.

    Linda Hulscher - leidinggevende

    Na de training geconfronteerd met zeer agressieve klant bij bouwmarkt. Ik kon de cassieres helpen met een oefening uit de training. Het werkte echt TOP! 

    Deelnemer van AZA

    Ik had niet verwacht dat je zoveel lol kunt hebben tijdens een training over agressie. 
    Mooie mix tussen serieus en niet te zwaar

    Deelnemer Parlan